Re: Praseni zvuku (nejen) na CD a FM (bylo: Re: název funkce televize)

Neděle Srpen 26 23:14:36 CEST 2012

Tohle je už dost starý problém. To že takhle vysílá rádio, je prý v
pořádku. Český rozhlas se prý musel přizpůsobit ostatním soukromým
stanicím, aby byl prý slyšet. V Plzni jsem už před mnoha lety viděl
audioprocesor, který uměl rozeznat hudební žánr a podle toho se
nastavil. Co ale opravdu nechápu, proč se takhle mrší už záznam na CD.
Přece tenhle formát má dostatečnou dynamiku, aby se to dalo zaznamenat
tak jak to je. Všechno je jen v lidech, blbá móda.
Anděl