hadanka pred pondelkom

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Srpen 26 20:15:44 CEST 2012

Fakt to vyresi jen 2% procenta lidi? V podstate textove Sudoku, trochu vyssi
uroven.
Tady je postup a reseni:
http://www4.uschovna.cz/zasilka/J44RH3V5JMYJC6GF-RK6/6DABTCN6MC

Ma to jen jeden vysledek? Uz mi to dneska nemysli.

Rybičky má Němec.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "milger" <milger na pobox.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 26, 2012 4:23 PM
Subject: OT: hadanka pred pondelkom

Hodne ludi to asi pozna a mozno to tu aj bolo, ja som to videl 1.krat a
pobavil som sa dobrych 40min.
Inak kto sa nechce zabavit, Google riesenie samozrejme do 4sec.

Takze zadanie:

Susedia
Túto logickú hádanku údajne vymyslel Albert Einstein a údajne ho 98%
µudí vôbec nevyrieąi.
Je rada piatich domov, pričom kaľdý má inú farbu. V týchto domoch ľije
pä» µudí rôznych národností. Kaľdý z nich chová iné zviera, rád pije iný
nápoj a fajčí iné cigarety.

1. Brit býva v červenom dome.
2. ©véd chová psa.
3. Dán pije čaj.
4. Zelený dom stojí hneď vµavo od bieleho.
5. Majiteµ zeleného domu pije kávu.
6. Ten, kto fajčí Pall Mall, chová vtáka.
7. Majiteµ ľltého domu fajčí Dunhill.
8. Človek z prostredného domu pije mlieko.
9. Nór býva v prvom dome.
10. Ten, kto fajčí Blend, býva vedµa toho, kto chová mačku.
11. Ten, kto chová kone, býva vedµa toho, kto fajčí Dunhill.
12. Ten, kto fajčí Blue Master, pije pivo.
13. Nemec fajčí Prince.
14. Nór býva vedµa modrého domu.
15. Ten, kto fajčí Blend, má suseda, ktorý pije vodu.

Kto chová rybičky? (patríte medzi tie 2%)

Milan