dotaz na motorovy mustek

Neděle Srpen 26 16:03:23 CEST 2012

no obecně fet obzvlášť na vyšší napětí se dokáže při nárůstu napětí
otevřít přes zpětnovazební kapacitu. Samosřejmě kapacita přidaná mezi G
a S to zlepší, ale dost často nevyřeší a navíc jde do háje rychlost
sepnutí a spotřeba budícího výkonu. Když už tam nemáte dvojčinný budič,
je lepší dát tam zavírací tranzistor. Přidrží ten výkonový zavřený jen
při nárůstu napětí, jinak ničemu nevadí. Dávám jako malou přílohu.
Anděl