dotaz na motorovy mustek

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Srpen 26 15:36:20 CEST 2012

Vec je hotova a potreboval bych to rychle zprovoznit.
Redesign budu delat az koncem roku.
Mne slo hlavne o to jestli je problem v tom co jsem popsal nebo hledam blbe.
Ridim to procesorem takze mam dost casu na vypnuti spodku a vrsku,
prepnuti vrsku a pockani na ustaleni a pusteni PWM do spodku.Ale ten
prenos do Gate horniho P-fetu
  mne zaskocil  (jestli je to ten problem???).Jeste jsem to nevidel a uz
jsem s fetama neco delal .
Taky s prvnim tranzistorem to bezelo bez problemu.

Spodek mam obslouzen slusne tam mam 4469 ,ale na ten vrsek jsem nic moc
nenasel .
Jedinej ktery se mi libil byl HIP4081 ,ale odpalil jsem jich asi 5 nez
jsem to rozchodil a
ztratil jsem k nim duveru.
    fanda