[OT:] Editace squashfs

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Srpen 26 14:32:35 CEST 2012

To vypada, ze tohle by mohlo byt reseni, diky. Nejake editovatelne includy
do rc skriptu tam mam, takze po odladeni snad nebude problem udelat zmeny
trvale.

Jeste jednou diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 26, 2012 9:01 AM
Subject: Re: [OT:] Editace squashfs

Zdravim,
  samozrejme muzete premountovat jakykoliv adresar nebo i soubor na r/o
filesystemu necim z r/w filesystemu, prikaz na to je
mount -o bind /co/namountovat /kam/namountovat, ale nevim, zda Vam to
vyhovi,
protoze samozrejme po rebootu to zmizi a nejaky startup script to musi
namountovat znovu. Nejedna se tedy v zadnem pripade o prepsani souboru
na tom squashfs, jde skutecne jen o remount toho souboru (nebo adresare,
coz je u mount typictejsi) obsahem jineho souboru (nebo adresare).
  Podotykam, ze mountovat soubory lze jedine s volbou -o bind, coz neni
z hlediska OS tak uplne mount, ale dela se to podobne.
  Zdravi Pavel