dotaz na motorovy mustek

Neděle Srpen 26 13:19:49 CEST 2012

Kdyby jste tam dal pořádný budič, který na G toho fetu i při těch
špičkách udrží nulové napětí, měl by jste po problémech. Když tam dáte
třeba IR2104, máte sčasované oba fety aby se jejich spínání
nepřekrývalo. Je potřeba tam dávat neustále impulzy, z těch si obvod
dělá napájení pro horní větev. Pokud by měl horní fet otevřít trvale,
bylo by nutné napájení horní větve zajistit přes DC/DC měnič a nebo tam
dát IRS25401, který si při trvalém otevření horního fetu dělá krátké
impulzy sám. Ten má zase dead time jen 0,14us, což by pro velké fety
mohlo být málo. Tyhle drivery nedají moc velký proud, takže by to chtělo
ještě posílit (v dolní i v horní větvi) třeba nějakým MCP1407 nebo něčím
menším - třeba MCP1402. Pochopitelně když tam tečou velké impulzní
proudy, musíte pořádně blokovat napájení pro ty drivery.
Anděl