[OT:] Editace squashfs

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Srpen 26 09:01:16 CEST 2012

Zdravim,
  samozrejme muzete premountovat jakykoliv adresar nebo i soubor na r/o
filesystemu necim z r/w filesystemu, prikaz na to je
mount -o bind /co/namountovat /kam/namountovat, ale nevim, zda Vam to vyhovi,
protoze samozrejme po rebootu to zmizi a nejaky startup script to musi
namountovat znovu. Nejedna se tedy v zadnem pripade o prepsani souboru
na tom squashfs, jde skutecne jen o remount toho souboru (nebo adresare,
coz je u mount typictejsi) obsahem jineho souboru (nebo adresare).
  Podotykam, ze mountovat soubory lze jedine s volbou -o bind, coz neni
z hlediska OS tak uplne mount, ale dela se to podobne.
  Zdravi Pavel