Re: název funkce televize

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Srpen 25 11:29:42 CEST 2012

Dne 25. srpna 2012 6:05 Pavel Troller <patrol na sinus.cz> napsal(a):

> [...]
> kompresor je pěkný šmejd. Hodně mi vadí, že už ho asi všichni používají.
> Kdysi, ještě v dobách OIRT pásma, jsem z FM dost nahrával a tehdy se takový
> kompresor nepoužíval. Pokud byly dobré příjmové podmínky a kvalitní tuner,
> z FM se daly získat narhávky i v lepší kvalitě než z gramofonové desky,
> protože v rozhlase mívali domácí produkci nahranou na magnetofonových
> pásech
> a hráli přímo z nich, takže to bylo bez praskotu a jiných nešvarů
> gramofonových
> desek a při dobrém signálu FM nepřidala prakticky žádný šum ani zkreslení.

Zajimalo by me jak to bude vypadat az se prejde na DAB. Tam by kompresor
nemel byt potreba, alespon ne z duvodu "lepsiho vyuziti vykonu". Zkousel
jste poslechnout radio vysilane v multiplexu DVB-T? Jestli je tam
slysitelny rozdil proti FM. Ja mam FM prijimac jen v aute a tam zas nemam
DVB-T.

>   Tím ale v žádném případě nezpochybňuji doporučení pro použití tohoto
> kompresoru pro poslech TV zvuku, tam bude určitě dobrý, ale oni ho už ve
> studiu stejně asi už mají, akorát že má přepínač "Normal - Reklama" a každý
> kanál ho má nastavený trochu jinak. Jen mám obavu, že se bude do koupeného
> televizoru jen těžko "instalovat" :-).
>   Zdraví Pavel

To zalezi na tom, jestli zvuk prehrava TV nebo to jde do beden ;) I kdyz,
pokud to bude pres optiku nebo HDMI, tak si clovek taky nepomuze.

PK.