název funkce televize

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 24 22:00:29 CEST 2012

Zdravím,
  jaký je komerční název této featurky nevím, ale funkce se dá popsat
jako "Kompresor dynamiky s předbuzením při přepínání kanálů a s dlouhou
časovou konstantou". Skutečně jde o automatické řízení úrovně (ALC),
jak ho tu kolega nazývá, navíc tam je to předbuzení (stažení úrovně
v okamžiku přepnutí kanálu) a to, že zřejmě nezabírá ihned, ale má
i určitou (asi kratší) časovou konstantu náběhu, nejspíše proto, aby
nebyl jeho vliv příliš rušivý - představte si, že někdo ve filmu
vystřelí a pak pár sekund neuslyšíte, jak oběť sténá :-).
  Zdraví Pavel