Tester UTP kabelu

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Srpen 24 21:21:03 CEST 2012

Jsem to spatne napsal. Otazka zni pozna ten tester i nizky izolacni odpor?
Navlhnuty kabel neni az tak neobvykly, staci starsi dum, rozvadec ve sklepe.

Ktery tester koupit? Treba firma Krup jich ma trochu vice:
http://www.krup.cz/default.asp?cls=spresenttrees&strid=186

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich na transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 24, 2012 7:40 PM
Subject: Re: Tester UTP kabelu

Přiznávám, že podle mého na otázku "má cenu to měřit" nemůže z principu
NIKDO dát korektní odpověď. Je to podle mne to samé, jako bych se zeptal
"má-li smysl jet autem nebo jít pěšky". Záleží jestli půjdu do vedlejšího
pokoje nebo do města vzdáleného 100 km. Bez znalosti situace k čemu ten
kabel má sloužit je to čistě řečnická otázka.