Kalkulacka

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Srpen 24 14:20:56 CEST 2012

On Fri, Aug 24, 2012 at 01:14:16PM +0200, Pavel Kutina wrote:
> Předpokádám, že s černým flekem na (nerozbitém a jinak mechanicky
> nepoškozeném) LCD se už asi nedá nic dělat, nebo ano? Mám takhle
> postižený ještě Sharp PC-1211 a u toho mne to mrzí ještě víc. Niděl
> jsem LCD, kde se černý flek šířil od nějketré hrany, tam bych čekal,
> že za to může ztráta těsnosti mezi vrstvami, ale proč se to stane
> vprostřed?

Mě se objevil letos flek na displaji multimetru Voltcraft, když jsem ho
nechal v zimě v garáži. Displej také není prasklý. Buď jsem na něj musel
nějak zatlačit když na něm něco leželo v tašce nebo to způsobilo tepelné
pnutí. Vysloveně silný mráz v garáži nebyl, ale nějak kolem 0 to asi
bylo.

Když jsem ho donesl domů do tepla, zdálo se mi, že se flek po čase
zmenšil, ale teď se mi zase zdá trochu větší :(.

Zatím jsou všechny číslice identifikovatelné, tak to zatím neřeším.
--
Zito