Kalkulacka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Srpen 24 12:35:10 CEST 2012

Tedy ja nevim, skoly nemam, ale v roce 1976 ji nechat propasovat a v roce
2012 ji zacit pouzivat - no jestli ten paserak dostal 36 let, to musel
cestou zabit tri celniky a pravidelne kazdy rok navic zmlatit bachare :) To
bych asi kvuli kalkulacce nedelal, prestoze je hezka (i kdyz - kdyby to byla
takova TI-58, tak bych to udelal i dneska :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 24, 2012 12:19 PM
Subject: RE: Kalkulacka

Já se musím, musím pochlubit taky !!!
Dodneška používám tuhletu krasavici (tu vlevo...;-)
http://lada.issa.cz/calc.jpg
Propašována v krabici s pracím práškem v roce 1976, měsíc jsem dřel jak
hovado na stavbě Mostu Barikádníků abych si ji mohl pořídit.
Sice není programovatelná ale dodnes funguje, fantastická na tu dobu byla
přesnost 10 + 3 skrytá místa...
Používám ji pořád, je v ní už asi třetí sada akumulátorů ale absolutně bez
poruchy, nádherně přehledná a nesmazatelná tlačítka.
Když se někdo přišel chlubit s novou kalkulačkou, vždycky jsem mu řekl ať
ukáže za jak dlouho spočítá faktoriál 69... Prostě taková každodenní
potřebná věc.
Ta moje to dává dodnes za necelé 2 sec. a ani se nezadejchá :-)
Bože to je radost.

Zdravím
Kručinský