RE: OT - vrták do železobetonu

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Pátek Srpen 24 11:56:24 CEST 2012

>Já to řešil tak, že jakmile jsem najel na železo, prohodil jsem vrták na

>"železný" a vrtal dál. Jakmile jsem z železa vyjel zase do betonu, dal jsem

>tam vidiak. Ten "železný vrták" se pak samozřejmě musí znovu nabrousit, což

>zas takový problém není. Pokud byl ten vrták do železa krátký, tak jsem na

>něj navařil kulatinku, a bylo. Míra

Ja som to riešil podobne, až na to, že som mal dve vrtačky, jednu s vrtákom
do betónu a druhú s bežným vrtákom do kovu. Má to len jeden, a to dosť
závažný problém. Málokedy sa stane, že vrták narazí na železo kolmo ale
najčastejšie zaberie zo strany a skončíte tak, že miesto 12 mm diery urobíte
otvor nedefinovaného tvaru a dvojnásobne veľký. P.B.