Tester UTP kabelu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 24 11:50:12 CEST 2012

Pokud nekdo od vas nepozaduje nejake certifikaty tak bych to nejdriv
zapojil a az kdyby tak neco resit.

V roce 1997 jsme delali ve ctyrech lidech zasitovani celeho arealu, kde
ted sedim. Tri prumyslove objekty (hromady ruznych silnoproudych
kabelu), jedna tripatrova budova (kancly) a tri velke serverovny, a pak
hromada podruznych rozvadecu.. Mezi barakama optika.

Uz si to nepamatuji presne, ale jednalo se o stovky dvojzasuvek. Ve
smlouve bylo dodat protokoly z namatkove vybranych zasuvek. Vsechny
prosly absolutne bez problemu. A to tam byly

Jedine chyby byly v tom kdyz se clovek spletl a prehodil draty pri
krimpovani.

Ta sit beha dodnes. Jen se mi o tom zapojivani tech dratku jeste obcas
zda - zvlast o krimpovani hlav rozvadece v tel. ustredne. A take jak
jsme cvakali doma patch kabely.

Jen si dejte bacha na to tahani UTP kabelu venkem a zvlast do objektu s
jinym silovym pripojenim. Driv nebo pozdeji to vzdy shorelo - proto to
nakonec skoncilo mezi barakam u optiky.

Radek Vicek