Tester UTP kabelu

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 24 10:16:42 CEST 2012

Záleží na tom, jak moc přesný výsledek potřebujete. Pokud se jedná o
normální síť 100 Mbps s délkou řádově desítky metrů, stačí změřit
kontinuitu žil a pro klid duše vyzkoušet třeba rychlost přenosu souborů
pomocí notebooku. Jinak samozřejmě existují speciální měřáky s
tiskárnami na protokol, ale jak říkám, pro běžné smrtelníky stačí v
podstatě pípák, nebo něco takového
http://www.utpnetworkcable.com/ethernet-cable_testers.htm

JMN