název funkce televize

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 24 10:07:50 CEST 2012

Na TV (Philips) to mame (umi automaticky korigovat hlasitost). Mel jsem
z toho radost, protoze reklamy me s..ou. Ale nakonec jsem to vypnul,
protoze to strasne houpe. Ta smycka je pomala, takze kdyz naskoci
reklama tak to stejne chvili rve nez to ta korekce stahne.

Vyresil jsem to - na televizi se nedivam. ;-)

Radek Vicek