RE: OT - vrták do železobetonu

Jan Kral kral na fortech.cz
Pátek Srpen 24 07:22:04 CEST 2012

Me se naopak predvrtavani pri vrtani v betonu s vyztuzi nevyplatilo, druhy vrtak se kousne, kdyz se dostane na vyztuz. Naopak vrtat hned do plneho materialu, a to i pres plne zelezo, jen clovek nesmel moc tlacit a spechat, 10mm zeleznou deskou to trvalo i vic jak pul hodiny, ale zase to byl uplne normalni vrtak SDS+.

S pozravem JK