Porovnani v Jave

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 23 12:01:08 CEST 2012

No já jsem kdysi po probrání pro a porti zvolil jako základ všeho python a
zatím ještě pořád to vypadá že jsem udělal dobře. Existuje i Jyton -
javovský python. Python je o hodně výš než java, java je spíš takové C s
objekty. To kvůli čemu jinde napíšete půl kila, uděláte v pythonu
srozumitelně v jednom řádku.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

snazim se doucit nejak systematicky Javu a pri probirani operatoru jsem
narazil na toto:

         Integer i = 5;
         Integer i2 = 5;
         System.out.println(i == i2); //true

         Integer i3 = 128;
         Integer i4 = 128;
         System.out.println(i3 == i4); //false

ja vim, ze se to takto delat nema, ze je na to treba pouzivat metodu
equals, ale jak k tomu vyhodnoceni ten zatracene javovskej VM dospeje!

Zkousel jsem to opravdu spustit a je to opravdu tak.

Do hodnoty 127 oboji vraci true. Zrejme to souvisi s obalenim objektovym
wraperem Integer - zrejme se tedy nevraci hodnota ale jen odkaz na
instanci, ktera samozrejme neni stejna. Ale proc to proboha je jen v tom
rozsahu -128/127.