OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT settopboxe

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 23 07:34:49 CEST 2012

> RCA je digitalny audio vystup.

Aha, zaujimave... dakujem.

> Co robia kurzorove sipky hore/dole a select, ked je aktivne "VISIBLE"?

Kurzorove sipky nerobia nic (napriek napovede). Tlacitka page up a page down ako aj cervene a modre tlacitko robia page up a page down v zozname kanalov a aj naozaj sa tie kanaly menia, ale to je vsetko. Zelene tlacitko rovnako ako select (OK) vrati "kurzor" do zoznamu kanalov. Ine tlacitka (okrem vypnutia, vypnutia zvuku, menu) nerobia nic.

> Mimochodom, NAY ma este par (6) kusov na vychode SR
> (http://www.nay.sk/vov-vdvb-4002/d-296035-c-1884/#tab=popis-a-parametre),
> mozno maju aj manual.

No, mozno; ale ten manual (ako aj to pdf co si mi dal odkaz v dalsom maile nazorne ukazuje) je viacmenej na dve veci... :-)  Rozhodne ten box kupovat druhykrat nebudem...

wek