RE: Podpis pod plnou moc pro Českou poštu

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Čtvrtek Srpen 23 07:28:01 CEST 2012

Já jsem to jen oskenoval a poslal mailem. Ovšem při další zásilce mi znovu poslali všechny ty papíry. Tak jsem jim napsal aby použili plnou moc kterou tam mají a nezdržovali mé zásilky. Potom zásilka přišla... Jsem zvědal jak to dopadne příště :-).

	Martin.