eagle otazka

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 22 18:34:25 CEST 2012

jj, funguje, len som spravne nepochopil pouzitie "variant" a "technology".
Predtym som mal rozne hodnoty definovane ako Variant, ale maju byt
definovane ako Technology. Pri kazdej technology potom mozem zadefinovat
konstantny atribut "Value" prisluchajuci len tej konkretnej technolgy
(to som si tipol a fungovalo).
Dakujem za pomoc, aj Vam aj Martinovi.
b.