OT: ohyb trubky 50mm

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 22 15:35:39 CEST 2012

Ja myslim, ze to je spatne...

Kritickej prurez je v miste kde trubka prechazi do te casti co lezi na
zemi (to dolni rameno se bude na zemi velmi zjednodusene deformovat jako
nosnik se spojitym zatizenim - takze ho berme jako idelani misto kde je
vetknuty krakorec).

Pokud budu uvazovat zjednodusene, ze ta horni cast je idelani tak mate
1kN na rameni 1.7m (ta svisla cast) - takze v miste nebezpecneho prurezu
(nejaka elipsa - ten 45st rez) pusobi sila 1.7kN spis vic, kvuli tomu
kratsimu rameni - klidne bych pocital 2kN.

Radek Vicek