OT: ohyb trubky 50mm

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Středa Srpen 22 14:25:05 CEST 2012

>Myslim, ze ohnout se to da bez problemu - pred casem jsem delal neco
>pro firmu co dela stajova vedeni - ruzne drahy a navadeci rampy pro
>zvirata, treba v kravinech, jatkach atd.
>Nepsal jste ale jaky polomer ohybu je pro vas jeste prijatelny...

Puvodne jsem uvazoval polomer ohybu 100mm, na strankach trubky.eu
uvadeju 90° kolena 48.3mm s polomerem ohybu 57mm. Cokoliv do 200mm je
prijatelne, chtel bych se jen rad vyhnoud svlneni v miste ohybu.

>tedy myslite trubku nariznou pod uhlem 45st a ty k sobe svarit, tak
>aby vznikl uhel 90st?
Ano, uz jsem to tu v jedne odpovedi uvedl.

>pokud ty trubky svarite jak jsem psal vyse (2x45st) tak to prece je
>vetknuty nosnik - problem je jen to, ze neni vetknuty do idealniho
>kotveni - coz to dost komplikuje
Osobne cekam, ze bude vetsi problem prave v te svisle casti, ze jeji
deformace bude hrat vyznamnou roli.
Ale rekl
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-August/421594.html
Na vrchu bude police, takze se vaha rozlozi, ale jako spravny "inzenyr"
pocitam s nejhorsim moznym stavem, takze bodova zatez na konci norniku.
I bez toho je to slozite.

Tak alespon radova predstava tu je - overeni, ze to material sam o sobe
vydrzi. O pruhybu to nerika nic. Nikdo ani nerikal, ze by melo.

Tosa