OT: ohyb trubky 50mm

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 22 10:28:17 CEST 2012

si si isty ze su tie vzorce a cisla spravne? Cisto prakticky, nezda sa
mi ze by som nejak vyrazne (ani ni pozorovatelne) ohol 50mm zeleznu
trubku keby som sa na nu postavil vo vzdialenosti 400mm od stredu ohybu.
Proste tam nieco nesedi.
b.