OT: ohyb trubky 50mm

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Srpen 22 09:36:32 CEST 2012

Je to resitelne, ale asi ne uplne snadno. Pro tenhle prumer uz se to
bude muset ohybat na strojni ohybacce, zvlast, kdyz ma stenu 3 mm.
Nejspis i s tim piskem - naplnit suchym kremennym piskem, zavarit
konce a za tepla ohnout. Pred tim se bude muset udelat zkusebni ohyb,
na kterem se zjisti, kolik materialu spotrebuje ten ohyb a podle toho
urcit delku polotovaru a mista ohybu na to U.

Strojni ohybacka vypada takhle:
http://modranska-potrubni.trade.cz/foto_firma/49240005_2.jpg , ta
fotka je z firmy kde sveho casu ohybali silnostene trubky pro pul
sveta, poslali jim tam z Japonska trubku, oni ji ohnuli a poslali
zpatky :-)

Co se tyka zatizeni 100 kg tak pokud neznam rameno paky tak netusim,
ale kdybych vedel tvar a pusobiste sily tak se da spocitat celkem
jednoduse a pomerne presne pruhyb a se znalosti materialu i zatizeni
pri kterem dojde k trvale deformaci.

Ales Prochaska