OT: ohyb trubky 50mm

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 22 09:38:19 CEST 2012

 22.8.2012, 9:32:48

Sakra to jsou otazky. na podobne ve´ci se mne ptaly naposled na ucnaku
a to uz je hodne davno. Od tech dom si tak nejak pamatuji polomer
ohybu 5x prumer. Ale uz si nepamatuji, jestli tohle cislo plati pro
"bezne" postupy a materialy, nebo jde o nejakej extrem, dosazitelnej
pouze specialnimy postupy.
Vysledkem ma byt neco takoveho ?
http://stara.klassa.cz/cs/skolni-nabytek/lavice/leonardo.htm

S pozdravem Pavel