Audio transformatorek

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 21 22:57:16 CEST 2012

Kdyby byl zajem mam jak stare provedeni ( sediva kostka s pruchodkami)
tak novejsi v pozinkovanem plechu ( nizky valec - vyvody gumovou pruchodkou)
Je to delane na zelezoprachovych jadrech, nektere typy pro rozhlasove
pary maji velmi tenke "plechy" tloustky alobalu.
Uz prvni typy vyrabene v CSSR pro telefonni zesilovace U2 byly velmi
kvalitni.
Problem je jen s vyssi hmotnosti a kapacitou mezi prim. a sec.
Mohu vzit na burzu do Holic.
Pro SDR radio vyhovi prakticky nejake trafko ze starsich telefonnich
modemu, pomerne kvalitni jsou treba v modemech "krizik" 2400 Bd.
JaKub