I2C lock-up

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Úterý Srpen 21 18:13:09 CEST 2012

Bohužel výrobci I2C masterů to taky často nechápou, takže
implementace Clock Stretching, který je standardem vyžadován, jaksi chybí.
Pak není divu, že dochází k zásekům, když master jen bezhlavě řídí CLK a
nehlídá si jeho skutečný stav.