Stabilaky Kipor

Jan Kral kral na fortech.cz
Pondělí Srpen 20 20:50:37 CEST 2012

Co za typ zarizeni od KIPORu konkretne mate na mysli? Mame 2 centraly benzin 2 a 2,6kw (6 a 5 let stare) a pak dve diesel centraly 5 a 12kW. Ten diesel ma ale natoceno jen neco mezi 100-200hod.

Netusim co je za znacku BS, ale Vas odhad ohledne zivotnosti se zrejme tyka prave BS. Co se tyka KIPORu tak tech dvou benzinovych central vedeme denik a jedna ma za sebou 320hod a druha 360hod. Jednou za cas (cca 70-100 hod) se meni olej a cisti filtr. Abych uplne nechvalil, tak na jedne se porouchala elektronika menice a musela do servisu.

S pozdravem JK