Stabilaky Kipor

Ales Povalac alpov na alpov.net
Pondělí Srpen 20 17:03:47 CEST 2012

Máme v radioklubu od Kiporu benzínovou centrálu, tuším IG2600, možná
tak pět let. Když už naběhne, tak šlape výborně, vypořádává se i s
telegrafním provozem (min/max odběr). Ale po delší době se jí většinou
nechce startovat, párkrát jsme ji museli kuchat a čistit... snad prý
karburátor, já motorům houby rozumím, dělali to jiní :-) To rozebírání
(zejména v polních podmínkách) je zážitek, trochu plasťárna a všechno
visí na všem, moc promyšlené to nemají. Jak ale poprvé naskočí, tak
jede bez problémů, ještě nám myslím nechcípla.

AP