OT: vysavač na stavební prach?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Srpen 20 12:24:42 CEST 2012

Bytový vysavač fakt není určený na vysávání stavebního prachu...

Mám
http://www.karcher-satter.cz/e-shop/mokro-suchy-vysavac-karcher-wd-5-600-mp-2
a jsem zatím spokojený. Umí si poradit i s prachem z drážkovačky zdiva
(i když se samozřejmě rychle plní).

Má jak papírový pytel, tak i skládaný filtr (obdoba vzduch. filtru v
autě), takže i filtrace je dobrá. Pytel je pevný (vícevrstvý) a dá se
bez potíží vyjmout i s těžkou náplní.

Nemá regulaci výkonu (otáček), ale na odsávání hrubých věcí člověk
stejně obvykle používá 100% výkon.

Jediné dvě vady, co jsou už od nákupu a zatím jsem nenašel čas je
reklamovat:

1) blbne navíjení šňůry, špatně vtahuje dovnitř a zlobí i aretace na
určité délce

2) ukazatel plnosti (v podstatě ukazatel podtlaku mezi turbínou a
filtrem) ukazuje příliš citlivě - červená je už po chvilce práce, aniž
se znatelně snížil výkon odsávání.

---
Jirka