OT: patecni - N dratu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 20 09:02:17 CEST 2012

ak by sa dalo skratovat aj dole tak pocet ciest 1 si viem predstavit.
ako som pisal, ked sa spoja vsetky draty hore aj dole tak aby boli
zapojene do serie tak meranim dole a postupnym odpojovanim dole by sa
mali dat zo spodu identifikovat jednotlive dvojice.
Potom by trebalo ist hore a spojit vsetky neparne a mali by sme
identifikovane vsetko.
Ak sa da spajat iba hore tak neviem :-)
b.