RE: vysavač na stavební prach?

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Srpen 19 23:23:43 CEST 2012

taky jsem si nekde v Bau-něco koupil Karchera (A1015 ??),jenze ten muj ma
hadici co se zasouva do deklu a je to dost blbe vymysleny, protoze pytlik se
ma zavesit na hacky v te plechovce a dekl se no nej ma pak zasunout -
bohuzel papirovy drzak pytliku se ohne a prach lita kam nemá. Takze musim
pytlik nasadit na vydech toho deklu s motorem a pak tu funguje jak ma.
Další pruser je, ze v podstate na prach nelze pouzit papirove pytliky, ale
musim kupovat takove ty z netkane textilie. Ty papirove se jemnym prachem
ucpou a tlak je roztrhne a vsechno vylitne ven :-(
S tim lepsim pytlikem to, ale pouzivam na odsavani prachu při brouseni tmelu
ze sadrose nebo po tmeleni zdi a funguje to.
Při pouzivani by se ale hodila sluchatka - rve to jako krava ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, August 19, 2012 11:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: vysavač na stavební prach?

Průmyslové vysavače jsou i levnější. Máme WD3.200
http://www.kaercher.cz/cz/Vyrobky/Home__Garden/Vysavace/Mokrosuche_vysavace/
16296000.htm
byl v akci za 2990 Kč. Mokrosuchý neznamená že by měl vodní filtr, ale
že se s ním dá vyluxovat i voda. Do pytlíku se vejde neskutečné množství
bordelu. Když jsme luxovali bordel po broušení sádrokartonu, vysavač byl
pořádně těžký a pořád ještě táhnul. Je do toho dražší pytlík (cca 40
Kč), ale hodně se do něj vejde. Jde s tím luxovat i bez pytlíku, ale
zafláká se brzo filtr.
Anděl