Re: OT: vysavač na stavební prach?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Srpen 19 12:17:40 CEST 2012

Pokud vím tak žádná ETA nemá ložiska na turbíně. Jen na motoru. Bývají oboustranně krytá. Dají se bez problémů sehnat a vyměnit. Hlučnost turbíny může být způsobená rozebráním a složením, protože pak může být nevyvážená. Záleží jak moc volná je středová díra. Lze to dostavit ideálně hodinkama. Taky je nutné zkontrolovat či někde nechytá rotor turbíny o stator. Ono pokud se tam dostane větší kousek cihly, obvykle se to trochu hne. Komutátor je dobré vyčistit, vydrží poměrně dost pokud jde i cihlový a maltový prach. Horší je to s vodivým prachem.
Pavel Glajc