OT: vysavač na stavební prach?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Srpen 19 11:38:35 CEST 2012

On Sun, 19 Aug 2012, Vojtěch Bubník wrote:

> Pro zajímavost, dá se takový prach vůbec něčím vysávat, když proletí
> každým filtrem?

Firmy mivaji nejaky BOSCH vysavac bez pytliku kterym normalne vysavaji
prach od vrtani a funguje. Otazka je kolik toho jemneho prachu posle ven.

Ja si poridil bezsackovy Einhell a dal do nej sacek. Vysavani bordelu
od frezy nebo brusky kde je jemny prach mi predtim uplne zk**vilo jiny
bezsackovy vysavac - uplne se ucpal ten filtr a uz nesel vycistit.
Tohle usporadani sice taky pusti nejaky prach na vnitrni filtr ale
ne tu mastnotu takze se vycistit da..