Re: OT: jak jsem naletěl

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Srpen 18 23:10:04 CEST 2012

> Podpis neni podminka.
> Dulezite je, prokazat umysl uzavrit smlouvu a k tomu staci, kdyz dotycny
> odsouhlasi podminky, ze sveho emailu klikne prokazatelne na odkaz a
> nebo, opise kod, ktery mu prisel do obalky.

Samozřejmě, spoustu smluv jsem už uzavřel telefonicky nebo obyčejným
mailem, asi jako každý. Ale tam žádné rozporování nebylo, protože byly
poctivé a obě strany na nich měly dlouhodobě zájem. Kdybych se chtěl
cukat, nevím, kolik z nich by bylo opravdu průkazných :-)

> Tazatel take pise, ze ve smlouve, kterou odklikl aniz by ji cetl, byla
> moznost sluzbu vratit bez udani duvodu. Pokud ho z toho nekdo "vyseka"
> potrel by tim zakladni principy podnikani. Vite, kolik by se naslo
> vychcanku, kteri by uzavreli smlouvy, cerpali vyhody a pak by rekli, ze
> to vlastne vubec nechteli?

Jasný podvod oplatit pouhou vyčuraností, já myslím, že to není tak zlé
:-)

Aleš Procháska