OT: jak jsem naletěl

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Srpen 18 21:45:46 CEST 2012

X.Y. se k tomu tady veřejně přiznal :/
kdyby se nepřiznal, mohly ho třeba do katalogu registrovat nezletilé děti,
jejich kamarádi, konkurence, nebo prostě kdokoliv, a registraci opsáním
kódu mohl potvrdit kdokoliv kdo našel dopis s kódem třeba v popelnici nebo
sběrném dvoře. (pokud dopis s kódem nepřišel prokazatelně do jeho rukou).
Nenavádím, pouze uvažuju nahlas.