Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Srpen 18 21:27:59 CEST 2012

> Ja bych chtel pochopi v cem je problem a jak ho vyresit s obecne jakoukoli
> pastou.

[...]

> Se zubni pastou jsem kdysi trenoval aplikaci pasty sablonou. Kupodivu to ale nebyl
> moc dobry napad (opakuji, ze mluvim o pokusech se sablonami). Ta zubni pasta,
> i kdyz ma podobnou konzistenci, mele uplne jine vlastnosti z pohledu povrchoveho
> napeti a smacivosti.

No prosim, ved si sam protirecite.
Ak to chcete rozchodit s akoukolvek pastou, tak preco nie s tou zubnou?

Cely cas hovorim, ze problem je v konzistencii, ta pasta na pastovanie cez sablonu ma uplne ine vlastnosti z pohladu povrchoveho napatia a zmacavosti (a aj viskozity)... :-)

> Ne, dekuji, tak moc Vas obtezovat nechci. A kdyby k tomu nekdy nahodou doslo,
> tak pivo jsem se nikdy v zivote nenaucil pit, a klobasky by mel prinest host.  :-)

No, s Vami je to ako s mojimi detmi... No dobre, skrtam zo zoznamu extra poltucet piv, dopisujem mineralku, kolu, oranzadu, tonik, biele a cervene vino; caj, sirup do sodovky a pripadne nieco ostrejsie na podporenie travenia mame skladom.. :-)

wek