OT: jak jsem naletěl

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Srpen 18 08:53:55 CEST 2012

Měl se upravovat zákon o smlouvách ve smyslu odstranění zatajování
podstatných informací např. pomocí drobného písma atd., ale v jakém je
to stádiu či jestli je to už platné nevím.
Jinak, takové smlouvy do katalogů atd. jdou téměř vždy až za hranu
společenských pravidel takže možnost se z toho dostat tu je, ale asi né
vlastními silami.
S pozdravem,
Miloš Dašek