Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 17 22:21:47 CEST 2012

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 17, 2012 9:22 PM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

| Ale nemusite sa hned plasit. Ja neviem ci je to chemiou, moze to byt aj zmenena fyzika... ;-)
| Mozno je to vlastnost len tej drahej fajnovej pasty za 40E, a ta Vasa za $3 ziadnym takymto
| problemom netrpi...

Jo. To je jako kdyz Vam rekne doktor, ze mate smrtelnou nemoc.
A pak doda: No, ale mozna zrovna Vy to prezijete.  ;-)

| Je tam sice aj taka spatna pruzina, ktora ma za ulohu pri uvolneni tlaku na paku mierne
| zatiahnut piestom nahor, ale ja som jej ucel nepochopil a funguje to bez problemov aj ked
| sa ta pruzina uplne vyradi.

Hi hi, takze ani vyrobce si nebyl moc jisty, jak to funguje, a experimentoval.

| Neskusite vyhodit par penazi aspon na tu pastu, co pouziva pan kolega Andel?

Az jako posledni moznost. Bral bych to totiz jako kapitulaci pred nepritelem.
Ja bych chtel pochopi v cem je problem a jak ho vyresit s obecne jakoukoli
pastou. Pokud prejit na jinou pastu, tak jedine v pripade, kdy zaverem pruzkumu
bude, ze to s tou DX pastou z toho a toho konkretniho duvodu objektivne nejde.

| Alebo skuste experimentovat so zubnou pastou alebo niecim podobnym, mozno
| ziskate cit pre tu konzistenciu.

Se zubni pastou jsem kdysi trenoval aplikaci pasty sablonou. Kupodivu to ale nebyl
moc dobry napad (opakuji, ze mluvim o pokusech se sablonami). Ta zubni pasta,
i kdyz ma podobnou konzistenci, mele uplne jine vlastnosti z pohledu povrchoveho
napeti a smacivosti. Takze misto aby mi zubni pasta v treningu pomohla, tak jsem
prodrbal dost casu tim, ze jsem resil problemy, ktere u pajeci pasty vubec neexistuji.

Tady to zase zkusim, jen to chce prubezne overovat, jestli to s realnou pastou neni
opet nejak principialne jinak.

| Prosim. No a ako, mam pri najblizsom nakupe prihodit zo pol tucta piv a nejaku
| tu klobasku? :-)

Ne, dekuji, tak moc Vas obtezovat nechci. A kdyby k tomu nekdy nahodou doslo,
tak pivo jsem se nikdy v zivote nenaucil pit, a klobasky by mel prinest host.  :-)

Diky za informace a pekny vecer.
Petr Labaj