Raspberry PI

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Srpen 17 22:05:34 CEST 2012

RAM a CPU jsou osazeny na sebe

Pavel

  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 17, 2012 5:56 PM
  Subject: Re: Raspberry PI

  Takze zakladni zprovozneni s debianem je opravdu hracka, GUI je ovsem velmi line (aspon na HD monitoru, az zjistim, kde se meni rozliseni...) A browser je uz linej uplne maximalne.
  Ale funguje, zajimave, ze svab na ethernet se hreje vic, nez procesor.
  Nez zacnu badat - na desce asi neni vubec zadna pamet a CPU umi bootovat primo z SD, ze? Nejakou RAM asi interne ma, ze, jde mi o pokusy pripojit to pres JTAG a Open OCD