ot: kviz na piatok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 17 19:23:51 CEST 2012

kriza nastane az ked nebude na vyplatu odmien predstavenstvu. Dovtedy
mozu tie spiraly menit aj 3x do roka a bude im to jedno.
U nas je to trochu ine. Kazdy ma svoju zodpovednost a ked nieco
nefunguje tak sa vie koli komu. Podla toho na akej urovni to nefunguje
mu bud vynada kolega alebo sa na neho pozera 5000 nasratych fyzikov :-)