Raspberry PI

Pátek Srpen 17 17:56:46 CEST 2012

Takze zakladni zprovozneni s debianem je opravdu hracka, GUI je ovsem
velmi line (aspon na HD monitoru, az zjistim, kde se meni rozliseni...)
A browser je uz linej uplne maximalne.
Ale funguje, zajimave, ze svab na ethernet se hreje vic, nez procesor.
Nez zacnu badat - na desce asi neni vubec zadna pamet a CPU umi bootovat
primo z SD, ze? Nejakou RAM asi interne ma, ze, jde mi o pokusy pripojit
to pres JTAG a Open OCD