OT: jak jsem naletěl

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Srpen 17 16:36:31 CEST 2012

Mailem mi přišla nabídka registrace na serveru http://obchodni-nabidky.cz. Vše vypadalo, že se jedná o běžný katalog jako mnoho dalších. Při registraci byla na stránkách také dvě zatržítka Aktivace služby Přístup k poptávkám a Aktivace služby Zadávání nabídek. Bohužel to, že je to zpoplatněné bylo ukryté v rozsáhlých obchodních podmínkách, které jsem podrobně nepročetl. Aby toho nebylo dost, jsem takový blb, že když přišlo poštou registrační heslo, považoval jsem jej pouze za potvrzení, že údaje o firmě nezadal někdo z legrace, takže jsem ho tam zadal. Můžete se někdo prosím podívat na ty Obchodní podmínky http://obchodni-nabidky.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=56, zda není způsob, jak se z toho vykroutit nebo prostě holt mám smůlu?

Dík
Martin Záruba