Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 17 16:19:31 CEST 2012

Dekuji za informace a soucasne se omlouvam za pozdni reakci, byl jsem na cestach.

Teda s tou zmenou chemie jste me docela poplasil. Ze se s tou starsi pastou hur dela,
to bych jeste prezil. Ale kdyby to melo byt i na ukor vytvoreneho spoje, tak to by byl
pruser. No a pruser to bude tak jako tak, protoze ode dneska budu zkoumat spoje
tak peclive, ze tam vzdy urcite neco najdu (jako studenti 1. rocniku na lekarskych
fakultach, kteri na sobe taky pozoruji priznaky vsech nemoci, co jen existuji ;-).

Zajimave je to s tim opozdenym vytokem pasty i z Vaseho davkovace.
Kam se podeje energie toho 0.5 sekundoveho tlaku pred vytokem pasty? Ta
prece musi byt nekde naakumulovana a bude zapricinovat dalsi vytok pasty, ne
jen ten jeden maly kopecek, ne?  Z Vaseho popisu jsem pochopil, ze kontinualni
tok pasty je u vas jen tehdy, kdyz si to sami z duvodu urychleni prace prejete,
ze to tak nemusi byt.
Ale pak tam musi existovat nejaky mechanizmus, jak uvolnit tu naakumulovanou
energii, musi tam byt nejaky "cvak", ktery ji zlikviduje.

Po informacich od Vas jsem se pozorne podival na davkovani pneumatickym
davkovacem na YouTube, a je to jinak, nez jsem si myslel. Zil jsem v domneni,
ze to udela "pfffft", plivne kopecek a konec. Ale ono je to naopak - udela to
kopecek (relativne pomalu), pak to udela "pfffft" a konec. Takze to odfouknuti
neni raz pro spusteni procesu, ale naopak rychle odstraneni naakumulovane
energie pro okamzite ukonceni.

Kazdopadne ted objednam kovove jehly z SOS a plastove z TME a udelam
pokus a srovnani. Vynecham pokus s davkovanim razem, to byla spatna uvaha
a byla by to slepa cesta.
Takze to bude chtit udelat nejaky mechanizmus co nejrychlejsiho ukonceni tlaku
(a pripadne vytvoreni drobneho podtlaku).
Do konce mesice mam horlavy projekt (mimochodem to je teda kravsky napad,
vzit si narocny projekt s ukoncenim na konci prazdnin :-( ), pak zkusim udelat
nejaky motorizovany davkovac. Asi pro rychlost zkusim zrecyklovat jeden svuj
stary projekt pohonu osy Z mikrovrtacky. Je tam krokovy motor a sroubovy pohon,
snad to bude rychlostne stacit.

Jeste jednou diky za informace a za pozvani.

Petr Labaj