Re: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Srpen 17 14:51:17 CEST 2012

Nejake zkusenosti najdete zde: http://zkr.cz/0wm
Ja osobne nemam zadne, jak jsem jiz psal, minimalne 8 roku to nedelam.
K zanaseni vymeniku - zanaset se  bude kazdy, snazte se mit nastavenou
teplotu vody pod 55°C, Deskoveho bych se nebal, u baxi davali celonerezovy
Alfa Laval, byl docela snadno demontovatelny a po vyplachnuti kyselinou
fosforecnou jako novy.

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Evzen Horna
Sent: Thursday, August 16, 2012 11:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Dobry den,

dekuji vsem za dosavadni reakce.
Vychazi mi z toho Viessmany a vyssi trida kotlu Baxi. Z ruznych duvodu,
mimo jine i rozmerovych, to ale zatim vidim na ten Prother Tiger
Condens. Ma s nim, prosim, nekdo nejakou zkusenost? Dobrou volbou by
sice asi byl Viesmann Vitodens 222-W, ale to je cenove ponekud jina
kategorie. Obavam se, ze se cenovy rozdil nikdy nevrati. Ceho se ponekud
obavam je deskovy vymenik na ohrev vody. Ohrev vody se zasobnikem je pak
podobny prutokovemu. Velka cast kotlu s vrstvenym zasobnikem to ma ale
stejne. Mam obavy se zanasenim. Necini to nejake potize?

Dekuji

EH