Kalkulacka

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 17 10:00:02 CEST 2012

Dodnes mám MR610 tady v šuplíku. Sice už jsem ji tak 2 roky nepoužil, ale
pod vlivem této diskuse jsem jí zkusil zapnout a funguje !

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, August 17, 2012 1:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kalkulacka

Asi jste nepotřeboval spočítat průvěs lana

Měl jsem Tesláckou MR610, pak ji zdědila sestra, ta hyp fce měla, ale
neuměla inverzní hyp. Pak jsem si koupil TI60, vypadala jako vylepšená
TI57/58/59 tak jsem byl celý natěšený, ale neumí GOTO a LBL, na což jsem
přišel až když už jsem ji měl :( Fakt úžasná inovace, hlavně to pořadové
číslo, pověsit je za ohanbí.