Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Čtvrtek Srpen 16 23:54:12 CEST 2012

Tu pastu Microprint, ci jí mají v GME, kupuju i s tím mačkátkem. Dávají
to k tomu zvlášť a někdy zapomenou. Zacvakne se to do pístu a už to v
něm drží.
http://vaelektronik.cz/fotky/pasta.jpg
U těch jehel, co tady zrovna mám, jsem naměřil vnější průměr 0,92, ale
někde mám i tlustší. Aby ta pasta šla pohodlně vytlačit v ruce, jehla
musí být krátká. Ke konci, když je tam pasty zbytek, je už pasta hustá a
jak se to tlačí větší silou, vytlačuje se z pasty tavidlo okolo pístu a
tím pasta víc houstne. Takovou pastu obvykle využiju k tomu, že jí
tlustou jehlou nanáším když k tišťáku pájím měděné plocháče. Když jsem
zkoušel vyndat píst a pastu promíchat, byly v ní pak bublinky a píst
pružil.
Anděl