Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 22:41:12 CEST 2012

To je ale krasne provedeno!

Ja to teda pojal daleko prozaicteji
http://www.volny.cz/labaj/Davkovac.jpg

Docela jste me nabudil tou vyrobou strikacky. I kdyz nevim, z ceho
udelat pist, aby to trochu tesnilo?

Nicmene ty profi davkovace pouzivaji predpokladam ty plastove kartuse.
Docela by me zajimalo, co v takovem davkovaci vlastne je, ze je to tak
proklate drahe. Skoro by se nabizelo, ze tam budou 2 elektroventily, jeden
do toho pusti tlakovy raz a druhy ho za definovanou dobu zase odpusti ven.
Ale proc to teda stoji tolik?

Nemeli jste to nekdo rozdelane?

Diky.
PL

************************

From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 16, 2012 7:53 PM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Já jsem řešil dávkovač (lepidla, nikoliv pájecí pasty) s injekční
stříkačkou takto: http://www.c-n-c.cz/download/file.php?id=4601

Řídicí jednotka při vypnutí dávkování popojede kousek zpět, čímž se
stříkačka odtlakuje a to dotékání lepidla není tak hrozné, nicméně
není zcela eliminováno. Kdyby mi to vadilo, tak si asi udělám "injekční
stříkačku" z kousku trubky a pár soustružených součástek.

Ales Prochaska