OT: Zavit

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 16 15:03:40 CEST 2012

Aj toto som chcel pocut.

Dakujem vsetkym za pomoc

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, August 16, 2012 12:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Zavit

 16.8.2012, 12:42:35

Cena noveh stredoveho slozeni je zlomken ceny noveho ramu, takze IMHO budete mit jiny problem nez zde popisujete.
Neuvadite o jaky stred se jedna, ale pokud je to integrovany stred, tak uvnitr jsou nejaka loziska s tukovou naplni, a plastove ci pryzove dily. Pro obe je vysoka teplota likvidacni.
Pokud presto chcete odstranit hlinik ze zavitu, dopotucuji skusit to preci jen mechanicky, vhodnym nastrojem by mohl byt treba nejaky robustnejsi odlamovaci nuz.
Chenicky pak 10-20% roztok NaOH, neb kyseliny obvykle "zerou" zelezo lepe nez hlinik.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz